معاونت فرهنگی و تبلیغی

معاونت فرهنگی و تبلیغی

مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا

واحد تبلیغ یکی از واحدهای معاونت فرهنگی است که سه وظیفه عمده ؛

۱-ساماندهی و شبکه سازی مبلغان،
۲-ساماندهی فعالیت های تبلیغی،
۳-ارتقاء و توانمندسازی مبلغان را به عهده دارد

معرفی واحدهای معاونت

اداره رسانه و روش‌های نوین

اداره رسانه و روش‌های نوین

اداره رسانه و روش های نوین تبلیغ به عنوان بخشی از اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران بر آن است همزمان با توسعه و تحول فضای هنری و رسانه ای روز دنیا، با همکاری بانوان طلبه و مبلغ نسبت به تولید و انتشاز محتوای سالم در سطح جامعه اقدام نماید که از جمله اقدامات این اداره میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

آموزش تخصصی تولید محتوا برای رسانه و فضای مجازی

آموزش تخصصی تبلیغ در فضای مجازی

تولید محتوای مناسبتی

 

اداره امور فوق برنامه و آموزش‌های مهارتی

اداره امور فوق برنامه و آموزش‌های مهارتی

یکی از وظایف مهم حوزه های علمیه خواهران، توانمندسازی مبلغان در جهت افزایش توانائی­های تخصصی-کاربردی در زمینه تبلیغ و همچنین پاسخگویی و رفع نیازهای جامعه اسلامی می­باشد. لذا با عنایت به محدودیت ظرفیت­های موجود در سیستم آموزشی حوزه­ها و ایجاد، توسعه و تنوع موضوعات فرهنگی، آموزش های عمومی و تخصصی به صورت آزاد و خارج از ساعات رسمی آموزش، امری ضروری است که این مهم در قالب « آموزش های فوق برنامه » در نظر گرفته شده است. «آموزش های فوق برنامه » با هدف ارتقاء سطح علمی و مهارتی مبلغان انجام می شود..

 

اداره امور فوق برنامه و آموزش‌های مهارتی
ساماندهی و تعاملات

ساماندهی و تعاملات

واحد ساماندهی مبلغان و تعاملات یکی از واحدهای زیربنایی  واحد فرهنگی تبلیغی است.

این واحد درحوزه‌های مختلف سطح بندی و رتبه بندی مبلغان دینی با رویکرد تخصصی و عمومی و  نظارت و پشتیبانی آن­ها ایفای نقش می‌کند

این سطح بندی و رتبه بندی در ایجاد  تحكيم و ارتقاء سطح مباني اعتقادي، علمي و مهارتی مخاطبین تأثیر ب­سزایی دارد. همچنین ساماندهی آنان در برنامه ریزی در راستای توانمند سازی در زمینه­های مختلف تبلیغی و نیاز سنجی مناطق مختلف کشور حایز اهمیت است .

سخن نگاشت -رهبری